amber-mania.pl

Moda, Uroda, Zdrowy styl życia

pielęgnacja cery dzięki zaawansowanemu algorytmowi
Lifestyle

Bezpieczna i satysfakcjonująca pielęgnacja cery dzięki zaawansowanemu algorytmowi

Pielęgnacja skóry to odpowiedzialne i trudne zadanie. Klientki i Klienci drogerii, aptek i innych miejsc, w których dystrybuowane są kosmetyki, stoją często przed karkołomnym wyzwaniem, mianowicie jak dobrać odpowiedni preparat do posiadanego typu cery. Oczywiście na rynku istnieje multum różnorakich kosmetyków, dermokosmetyków i innych podobnych wyrobów, które są rekomendowane na przykład w przypadku skóry suchej lub tej ze skłonnością do przetłuszczania się. Rutynowe zabiegi pielęgnacyjne wywierają znaczący wpływ na stan skóry. Z kolei jej kondycja jest ściśle związana nie tylko z ogólnym stanem zdrowia, ale również oddziałuje na nasze samopoczucie psychiczne. Z tego powodu selekcję stosownego kosmetyku powinna poprzedzać rzetelna i dogłębna analiza potrzeb naszej cery. Nieocenioną pomoc w tym procesie może zapewnić Inteligentny Moduł Analizy Skóry od Biostage – http://biostage.pl

Jak inteligentny plug-in pomaga w doborze odpowiedniego kosmetyku dla konkretnej osoby?

Profesjonalna wtyczka stworzona z myślą o osobach korzystających ze sklepów kosmetycznych online wykorzystuje najnowsze osiągnięcia w zakresie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Podobnie jak konkurencyjne rozwiązania oferowane na rynku dedykowana wtyczka dzięki dobrodziejstwom uczenia maszynowego i analizie wielu tysięcy zdjęć fragmentów skóry przyswoiła sobie zdolność trafnej analizy potrzeb cery oraz wyzwań, jakie może stwarzać jej pielęgnacja. Ocena potrzeb w zakresie pielęgnacji następuje  na podstawie interpretacji dwóch czynników: rodzaju cery i dominującego koloru skóry.

Z perspektywy Klientek i Klientów internetowych sklepów z kosmetykami jest to przede wszystkim intuicyjne rozwiązanie pozwalające na sporą oszczędność czasu. Aby otrzymać zindywidualizowany na temat stanu i charakterystycznych potrzeb naszej skóry wystarczy jedynie telefon i selfie. W praktyce oznacza to brak konieczności osobistej i często kosztownej wizyty u specjalistów z zakresu dermatologii i kosmetologii. Dzięki temu Klienci i Klientki sklepów kosmetycznych online oszczędzają nie tylko czas, ale i pieniądze.

Oczywiście nie znaczy to, że prace nad prezentowanym plug-inem nie zostały poparte solidnymi teoretycznymi, podstawami, które zapewniają nie tylko jego bezproblemowe funkcjonowanie pod względem technicznym, ale również odzwierciedlają ducha akademickiej medycyny. Nowatorski plug-in powstał we współpracy z cenionymi dermatologami. Inteligentne i przyjazne dla Użytkownika połączenie technologii i medycyny -tak pokrótce można scharakteryzować prezentowany plug-in.

Wysiłek włożony w zrobienie przez Klientkę lub Klientka starannego selfie z oczyszczoną cerą, bez make-upu i okularów zostanie hojnie wynagrodzony. Osobę, która skorzysta z pionierskiego narzędzia, jakim bez żadnego cienia wątpliwości jest Inteligentny Moduł Analizy Skóry, dopieści w pełni spersonalizowana analiza stanu i potrzeb swojej cery. Innymi słowy: błyskawiczna i wyczerpująca analiza stanu cery tak jak podczas osobistej wizyty u profesjonalnej kosmetyczki lub dermatologa. Czyż nie brzmi to obiecująco?

Co więcej, użytkownicy wtyczki doświadczają nie tylko prostoty obsługi, ale też większej obiektywności. Twórcy plug-inu reprezentują niezależną firmę. Dzięki temu finalne rekomendacje Kosmetyków bazują jedynie na analizie preferencji Klientek i Klientów — bez tendencyjnego faworyzowania konkretnej marki.

Nowatorska wtyczka do analizy potrzeb cery — korzyści z perspektywy personelu sklepu internetowego

Plug-in Inteligentny Moduł Analizy Skóry jest przede wszystkim niezwykle uniwersalny. Zachowuje bowiem kompatybilność z popularnymi systemami CMS, takimi jak na przykład Woocommerce, Shopify czy PrestaShop.

Oczywiście bezsporne atuty prezentowanej wtyczki wpływają pozytywnie na relację z konsumentami. Ostatecznie, co istotne z perspektywy właściciela biznesu e-commerce, lojalność Klientek i Klientów zaowocuje nie tylko ciepłymi recenzjami w mediach społecznościowych, ale również większymi przychodami ze sprzedaży.